Har du en fråga?

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Finns inte din fråga med, så skicka oss ett meddelande via kontaktformuläret.
Har du frågor rörande din order så mailar du oss på order@arebarnvagnar.se

Går det att hyra längre perioder?

Ja det går bra. Vill du hyra längre än 2 veckor, så maila oss för offert på order@arebarnvagnar.se

Var hämtar/lämnar jag min hyrprodukt när butiken har stängt vissa dagar?

Vi samarbetar med Lattjo Toystore Åre som finns på våning 3 i Stationshuset mitt i byn (samma hus som ICA och Tågstationen). Där kan du hämta och lämna din hyrprodukt under deras öppettider när inte våra öppettider funkar för dej. Vi har öppet mån-lör 11-15

Hur lång leveranstid är det vid beställning i webbshoppen?

Vi skickar ordrar alla dagar i veckan utom helgdagar. Observera att vid speciella beställningsvaror kan det ta ca 2 veckor innan du får din beställning.

Går det att lämna in vagnen på service ?

Ja absolut! Vi rekommenderar att du servar din barnvagn minst 1 gång/år. Du kan enkelt boka en tid på vår service-sida under menyn barnvagnar. Du kan även boka tid för att rengöra din barnvagn eller bilbarnstol hos oss.

Hur betalar jag vid hyra?

När du bokar online så kan du betala för din hyrprodukt med faktura, delbetalning, swish eller kort.

Kan jag köpa Thule reservdelar hos er?

Ja det går jättebra! Vi är en Thule Partner butik och har reservdelar till barnvagnar upplagda på hemsidan, men om du söker reservdel till cykelställ, takbok eller annat – kontakta oss via mail order@arebarnvagnar.se så hjälper vi dej med att beställa hem din produkt.