Har du en fråga?

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Finns inte din fråga med, så skicka oss ett meddelande via kontaktformuläret.

Går det att hyra längre perioder?

Ja det går bra. Vill du hyra längre än 2 veckor, så kontakta oss för offert.

Var hämtar/lämnar jag min hyrprodukt när butiken har stängt vissa dagar?

Vi samarbetar med Lattjo Toystore som finns i Åre stationshus med öppettider alla dagar i veckan, så där kan du hämta/lämna hyrprodukten.

Hur lång leveranstid är det vid beställning i webbshoppen?

Vi skickar alltid tidigast onsdagar om inget annat anges. Observera att vid beställningsvaror kan det ta ca 2 veckor innan du får din beställning.

Går det att få hyrprodukten utkörd/hämtad?

Ja, mot en extra avgift går det bra.
Utkörning eller hämtning 150 kr
Utkörning och hämtning 250 kr

Hur betalar jag vid hyra?

Hämtar/lämnar du under våra öppettider så betalar du i butiken, annars är det förskottsbetalning med swish eller till bg som gäller.

Kan jag köpa Thule reservdelar hos er?

Ja vi beställer hem det du behöver. Ge oss bara en kort beskrivning, samt batch numret på produkten så ordnar vi det.