Har du en fråga?

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Finns inte din fråga med, så skicka oss ett meddelande via kontaktformuläret.

Går det att hyra längre perioder?

Ja det går bra. Vill du hyra längre än 2 veckor, så kontakta oss för offert.

Var hämtar/lämnar jag min hyrprodukt när butiken har stängt vissa dagar?

Vi samarbetar med Lattjo Toystore som finns i Åre stationshus (samma hus som ICA och tågstationen) på våning 3 med öppettider alla dagar 10-19. Där kan du hämta och lämna din hyrprodukt när inte våra öppettider funkar för dej. Vi har öppet mån-fre 11-17, lör 11-15.

Hur lång leveranstid är det vid beställning i webbshoppen?

Vi skickar alltid tidigast onsdagar om inget annat anges. Observera att vid beställningsvaror kan det ta ca 2 veckor innan du får din beställning.

Går det att få hyrprodukten utkörd/hämtad?

Ja, mot en extra avgift går det bra.
Utkörning eller hämtning 150 kr
Utkörning och hämtning 250 kr
Du kan enkelt boka den servicen på hemsidan.

Hur betalar jag vid hyra?

När du bokar online så kan du betala för din hyrprodukt med swish eller kort.

Kan jag köpa Thule reservdelar hos er?

Ja vi beställer hem det du behöver. Ge oss bara en kort beskrivning, samt batchnumret på produkten du behöver delen till, så ordnar vi det.