Har du en fråga?

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Finns inte din fråga med, så skicka oss ett meddelande via kontaktformuläret.

Går det att hyra längre perioder?

Ja det går bra. Vill du hyra längre än 2 veckor, så maila oss för offert på order@arebarnvagnar.se

Var hämtar/lämnar jag min hyrprodukt när butiken har stängt vissa dagar?

Vi samarbetar med Lattjo Toystore Åre som finns på våning 3 i Stationshuset mitt i byn (samma hus som ICA och Tågstationen). Där kan du hämta och lämna din hyrprodukt under deras öppettider när inte våra öppettider funkar för dej. Vi har öppet mån-fre 11-17, lör 11-15.

Hur lång leveranstid är det vid beställning i webbshoppen?

Vi skickar ordrar alla dagar utom söndagar. Observera att vid speciella beställningsvaror kan det ta ca 2 veckor innan du får din beställning.

Går det att få hyrprodukten utkörd/hämtad?

Ja, mot en extra avgift går det bra.
Utkörning eller hämtning 150 kr
Utkörning och hämtning 250 kr
Du kan enkelt boka den servicen på hemsidan.

Hur betalar jag vid hyra?

När du bokar online så kan du betala för din hyrprodukt med swish eller kort.

Kan jag köpa Thule reservdelar hos er?

Ja vi beställer hem det du behöver. Ge oss bara en kort beskrivning, samt batchnumret på produkten du behöver delen till, så ordnar vi det.